Moss Gardens at the Central Bus Station, Tel Aviv

Moss Gardens  מ'1.80/1.20 הדפס צבע. התערוכה "התחנה הבאה" בתחנה המרכזית תל-אביב, נובמבר 2014.

Moss Gardens 1.80/1.20 m The exhibition "Next Station", Tel-Aviv central Bus station, November 2014

ביזמת קולקטיב אניה.

http://onyacity.com/nextstation/?fbclid=IwAR2J7zrmyhPQ9jTKiQzfyWVXz4ZppaZBv3BmI_BBpyh1SGFSrZzjqeQadF8

IMG_3757

גינות בטכניקה מעורבת, 60/40/20 ס"מ

צילומי צבע 1.80/1.20 מ'

העבודה Mosscape – Nonplace מביאה פני שטח דמיוניים. תחושת המקום מתערערת וחלקיקי ההתרחשויות מתקיימות ללא קנה מידה, באי-מקום חסר מקום, שאינו טבעי ואינו מלאכותי.

במבנה סכמטי של מודל אדריכלי נטרפים המשתנים, וקנה המידה מתעוות עיוות כפול: ביחס לנקודת המבט וביחס הפנימי שבין מרכיביו. המהלך של זום-אין זום-אאוט מביא לאיבוד אוריינטציה ולשיבוש ההקשר. גודלו 'האמיתי' של גן הטחב מקבל ממד אחר בהתאמה לדמויות.

הסטטיקה של המלאכותי דמויות הפלסטיק והחול הסינטטי עומדת מול הדינמיות של הטחב החי-מת, כצורת חיים היברידית קמאית. העבודה חותרת תחת הדיכוטומיות המקובלות של חי-מת, טבעי-מלאכותי, גדול-קטן, מערערת על היחס בניהן ומאתגרת את היחס אל המוחלט באמצעות נקודת המבט של הצופה ומייצרת דיאלקטיקה היברידית. המודוס היברידי בו החומר הצמחי מקבל חיים. הטחב, כצורת חיים ייחודית, 'עוקב' אחר עונות השנה בנועו בין מצב דמוי חיים למצב דמוי מוות. בין מופע החורף הארוטי שלו כשהוא ירוק, מתפשט, רך, פרוותי, רירי לבין התנאטוס שלו במופע הקיץ יבש צהוב קוצני מת. פני השטח מתקיימים במתח שבין שני המצבים. טקסטורה מושכת-דוחה מותירה את המתרחש באזור דמדומים. הפיזור של דמויות המודלים במערך א-נראטיבי מעקר את הנסיון להרכבת עלילה. זהו אי-סיפור באי-מקום.

mosscape xx (3) copymosscape8 (1) copymosscape xx (1) copymosscape xx (2) copy